mandag 25. august 2008

Kontakt oss på telefon :-)

Nå har vi fått numre i Nicaragua. Camilla har kjøpt seg en flott mobil, med fargebakgrunn av noen palmer. Nydelig!!!

Tlf Camilla : +5059821727
Tlf Christin: +5059074903

Ring gjerne!!! Skriv gjerne meld. Ønsker sterkt å høre hjemme fra :-) Vi har ikke funnet ut hvor vi skal kjøpe penger til mobilen ennå. Men satser på å ordne det til i morgen.

Nå skal vi skrive ferdig forprøven vår i latinamerikanske studier. Når vi er ferdig med det er det mulig vi blogger litt om vår første skoledag :-)

Vi har også lagt ut bilder fra første skoledag, slik at dere kan se hvordan skolehverdagen vår utarter seg. I dag har vi hatt prøve for å se hvilket nivå vi er på og blitt delt inn i grupper. Blir spennende å se hvem vi har endt opp med.. Vi kan ikke så mange navn ennå.. hehe..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Cammilaliten og Chritin;))
God morgen til dere to "førsteskoledags-barn"
Så kjekt at det begynner å ordne seg med det ene og andre.
MEN sekken da Camilla!!! er den ennå ikke kommet?
Flotte bilder;))

Savner deg Camilla..ingen liten jente i gjestestuen på lynghaugen lenger..sukk..

Kose dere masse og sms skal det bli;)
Skal dele ut tlfnr. til alle jeg;))
Stor klemz fra Mamsen/Ingrid

Anonym sa...

Førsteskoledag var kjekt det :-) Kom i gruppe med noen som jeg vet er mye flinkere enn meg.. Skulle levert blankt. Men velger å se på det som en utfordring. Blir tvungen til å bring it hver dag.. hehe. Kjenner en på gruppen min,men de andre bor ikke samme sted som meg.

Bagasjen er fremdeles sporløs borte. De andre har fått sin, mens jeg venter i spenning. Snart en uke uten sekken min.

Anonym sa...

Hei lille solstrålen;)
Høres da kjekt ut etter første skoledag - og utfordringer tar du på strak arm lille venn;))

Fikk mld fra deg om baggasjen men er redd du har rett!! Du har nok pakket alt for jeg kan ikke finne dem tinga du mangler. Fælt at dem stjæler fra deg. Du må skrive skademld/og anmelde det hos politiet. NÅ LILLE VENN kan alt bare gå bra fra dette sekund.
Nå har du brukt opp all uflaksen din.
Så ha en kooooz dag og vær den flotte solstrålen du er;))
Sååå masse glad i deg.
Klem fra Mamsen.

Hei Christin;))
En liten hilsen til deg også. Håper du har det toppers både på skolen og ellers.
Klem fra Ingrid

Anonym sa...

Hei på dere jenter;)
Har slitt litt med å finne ut av dette nr. deres. Jeg forstod jo ikke at det skulle være +505 som retningsnummer til Nicaragua.
Mange i fam har prøvd å sende men fikk ikke sendt sms til dere.
Nå håper jeg alle leser her og ser at da blir nummeret som dere har skrevet riktig bare vi setter + foran;)))
ler...da vennen skal mamsen sende sms til deg;)

Ha en kooozlig dag alle dere;)

Anonym sa...

Kjære "TANTE" CAMILLA;))))
Alt er vel med Isabell og magen.
Babyen puster som den skal og har det supert i mamma'ens mage;)))

Jadda jadda..skal si hva det blir;))

DET blir..... EN GUTT;))))))

Masse klemmer fra Mamsen